Ozgesapmaz benimde öyleydi. Sağıyordum. 2 göğüsümden 30 cc çıkmıyordu, 60 cc mama içiyordu, öğlen dereotu yedim, yani bi 20 dal yemişimdir. Göğüsümde de gümüş kapak vardı, açmamla birden bi süt taştı ki anlatamam, şaşkınlıktan bakakalmıştım, o günden beri mama vermiyorum. Tavsiye ederim çok iyi süt yapıyo. Şuanda da fazla. Mastit oldum. Her türlü ayrı dert.