Safiyee42 Kızlar oglum dogdugunda 15gün yogun bakımda kaldı bu arada sütüm yeterince fazla geldi buzluğumda cok fazla sütüm var neyapabilirim doktorum ihtiyacı olana verebilirsin dedi
1prens1prensesannesii Safiyee42 bir kaç gün önce İstanbulden bir bayan arıyordu. Çocuğu yoğun bakımdaydı sanırım. İnşallah görür 🤲ne güzel kalbiniz var..
HavvaHalil95 Safiyee42 merhaba nerdesiniz benm kızım 30 gündür küvezde yeni cıktı sütüm yok ağlıyor mama alacak durumum yok komşum almış dün sütünüz bize nasip olurmu ki bebeğime 🙏🏻
Mavisimbenim Safiyee42 instagramdan Dilruba demirezer e yazın lütfen süt ihtiyacı olan anneler ona başvuruyor ve çok fazla istek var
Atesduygu Güzel davranışınızdan dolayı tebrik ederim lütfen sağılma tarihini unutmayın tüketilmesi gereken süre geçmesin ki ziyan olmasınlar sanırım çoğu ağız sütü olmalı umarım ihtiyacı olana ulaşır 🌸
Safiyee42 HavvaHalil95 cok mutlu oldum instagramdan safiyemehmet dogan yazarmısınız hemen getiririm arabam var
Tgbcn Safiyee42 nlur bna yardım edin lütfen benimkiler üçüz bebeklerim olduğu için sütüm yetmior mama da kabul etmior
Tombikdonerartikcokpahali Ya yorumlara gözlerim doldu 🤕😥 allah sizden razi olsun güzel kalbinizden öpüyorum