Yelda35 Kızlar makinama tuz koydum ilk Defa, tuz koyduğumdan beri bulaşıklar hep buğulu çıkıyor elde yıkıyorum tekrar. Sebebi ne olabilir çıldıracağım.
sevimlienerji Yelda35 ben makinama hiç tuz koymuyorum. Bir yakinimiz var Arçelik servisinde bende ayni durumdan şikayetçi olduğum için gelip makinama baktı. Bir daha tuz koymayın deterjanlarda zaten tuz var dedi koymuyorum tertemiz çıkıyor bulaşıklar. Ayni durum annemde de oldu oda tuzu bıraktı sorun çözüldü
Yelda35 BurcuP parlatıcı dolu canım ama şöyle birşey oldu doldururken tuzu hafif makinanın içine döküldü sonra içini cifle ovdum
Yelda35 sevimlienerji YeldaKuzey ilk defa koydum 2 yıldır çok pişman oldum ne yapacağım bulamıyorum çözümü
YeldaKuzey Tuz koydugum zaman benimde öyle oluyor. Uzun süredir koymuyorum sadece parlatıcı yeterli oluyor
buzlulimonata Yelda35 cif yapmis olabilir onu cok iyi arindirmak lazim malum. Bir de bos calistirin isterseniz
YeldaKuzey Yelda35 sirke koyun makinenize o buğulu görüntüyü alır tuz bitine kadar bu şekilde idare edin
sevimlienerji Yelda35 deterjan fairy platinum kullanin ve parlatıcı kullanin tuz kullanmayın göreceksiniz sorun çözülür
Yelda35 sevimlienerji fairy kullanmıyorum çünkü bütün bardaklarda tencerede kokusunu bırakıyor yemek yaparken bildiğiniz fairy yiyorsunuz
BurcuP buzlulimonata cif yüzünden makinayı boş çalıştır iyicene durulansın makina, sonra bulaşıkları tekrar doldur yıka. Bu arada makina tuzu makinanın içine dökülse bile silmenize gerek yok o şekilde çalıştırabilirisini eriyor Zaten
buzlulimonata Yelda35 haa tmm. O zaman arkadaslaarin dedigi gbi sirke koyabilirsiniz parlatici kismina. Ben tuzu arada bir koyarim ama böyle birseyle karsilasmadim daha önce. Düzenli olarak sirke arada parlatici koyarim☺️
Yelda35 BurcuP cif yaptıktan sonra iki kere çalıştırdım boş. Şuan parlatıcı döktüm içine öyle çalıştırdım yok olmuyor. Yarın sirke deneyeceğim