Gzdklc Doğumdan 4 ay sonra adet oldum şimdi kızım 10 aylık. Adetlerim o kadar düzensiz ki suan 2 hafta gecikti. Benim gibi olanlar var mı düzeliyo mu?
arslanseda Gzdklc ben 39 gün oldum adetimi yani kırkım çıkmadan ve suan oluyorum bakalım insallah benim de duzensiz olmaz 🙅🏻♀️ insallah sizinde en yakin zamanda duzene girsin
Gulperiikra Benkm adetimde çok düzensiz anlam veremedim kdr hemde doğumdan 3 ay sonra sadece 1 gün oldum birde geçen ay 1 gün o kdr bu ayda daha olmadım ..