Duygu_26 fışkırma tarzı kusma, gözlerde kayma varmı bunu biraz gözlemle çok geçmiş olsun kuzum sakin ol eğer bunlar olmazsa bişey olmaz Allah’ın izniyle. İçin rahat etmezse bir film çektirirsin. Ben öyle yapmıştım bide bizimki 2 aylıktı düştüğünde. Fışkırarak kusma gibi şeyler olursa hastaneye git. Gözlem altında tutuyorlar 6 saat kadar. Çok geçmiş olsun. 💛