Merhaba sevgili anneler ! Çoçugum 2. Ay 23 guluk gazlı kolik bir bebek gazınan dolayı çok doktora gittik gittigimiz doktorlar çok şaşırtiyor çok haraketli bebeginiz diye hatta canavar bu bildigin diyor hemşire kan alirken bu kadar haraketli bebek gormedi diye 2 hemşire zar zor aldılar kanı , dun baby spaya gittik ordanda dedi bebeginiz aşırı haraketli sırt ustu yatmadi massajı zor yaptı her gun mu boyle mi ilk defa goruşum boyle bebegi dedi ilk benegim bilmiyorum onceden bebeklerle karşilaşmadıgım için , açıkçasi kortuyor beni onların şaşirtmaları , olsun haraketli yeterki saglıklı olsun