Arkadaşlar bebeğim 2 güne 2 aylık olacak, 2 gün önce kilosu 4700 yada 4800 geldi tam bilemedim doktor türlü türlü ölçtü. 3200 doğmuştu bebeğim. Doktor biraz mirin kırın etti açıkçası bende kafama taktim kendi doktoru değildi. Kilo alımı nasıl? Çok Emiyo ama çok huysuz, uyumaz doğru düzgün, hep ağlar bağırarak etrafımdakiler bu emmeye taş gibi olması gerekir ağladığına huysuzluguna kilo almıyor diyor 🙄 öfff netten de baktım tam olması gereken kiloda. Nasıl kilosu 😏