Bebeğim e 3 gün önce bronşit dendi antibiyotik ve öksürük şurubu verdiler ben ekstra ıhlamur pekmez de veriyorum bugün öksürüğü arttı Dr tekrar götürmem gerekir mi benimde boğazlarım.agriyo ondan mı arttı acaba ilerlemeden götüreyim mi beklemek için acele mi ediyorum yoksa bronşit de hemen geçmez ama sanki artti