F-Betul ecerdogan Anladım benim kızım da öyleydi ilerleyen aylarda da biraz zorluyor ama az büyüsün aşarsınız önemli olan sağlıklı olmaları ☺️
Fulyaalin ecerdogan bizim meme reddi aksine daha da emme gücü kuvvetlendi uykuya dalışı rahatlattı ben iyiki doğduğu gibi emzik vermişim diyorum
ecerdogan Fulyaalin Çok sevindim 🙏🏻 Bende 2 günlükken vermiştim uykuya geçişlerde ama meme reddi yaşadık malesef ondan sonra hiç vermedim. Birazda hala onun korkusuna vermek istemiyorum aslında 😔
serenity_35 ecerdogan sıkıntı yok yapışık olmanın bence🤭 9 ay karnimizdaydilar alıştık bizde onlarda ben tek bakıyorum üstelik kizima ona rağmen yapisigiz
ecerdogan serenity_35 Bende tek bakıyorum 🤗 bencede alıştılar, zaten doktorumuz da anne karnında temasa alışmış o yüzden ayrılmak istemiyor demişti 🥰
Heroki ecerdogan Emzik kötü bişey değil ki cok büyük kolaylık sadece uykuya geçiste verdiğinizde hicbir sorun yasamassınız uykudan uyanınca cıkarın yeter
ecerdogan Heroki en başta uykuya geçişlerde verdiğim halde meme reddi yaşadık o yüzden çok vermek istemiyorum en azından biraz daha büyüdükten sonra verebilirim
idilolo ecerdogan ben 15 günlükken verdim, meme reddi yapmadı, 10 gün sonra 3 aylık olucak.,avent ultra air
ecerdogan idilolo bizim başta meme reddi olduğu için tekrar aynı şeyi yaşamak istemiyorum 😔 bizim emziğimizde avent ultra air
Milena11 ecerdogan alıştırmak için beslemelerden önce ver ve uykuya geçişlerde. O atınca sen geri tak öyle öyle alışıyor
ecerdogan Milena11 Çok teşekkür ederim yorumunuz için 🌸 bir kaç gün denedik ama almıyor kesinlikle 🙏🏻