Smyyeaknc Bebeğim 22 günlük. Gün içinde ben uyandırmazsam sadece 2 defa uyanıyor gece de aynı şekilde uyandırmasıyım taktirde uyanmıyor. Sizce normal mi bu durum?
Kadifemsii Smyyeaknc normal canım benim kızımda hep uyurdu beslemek bakımını yapmak için kaldırırdım sarılığına dikkat et bırak uyusun doktorum tadını çıkar diyordu 😀
kucukprensinannesi Smyyeaknc bırak uyusun bir problemi yoksa diğer türlü zamanla zaten yaka iğnen olcak koala moduna giriceksiniz hele 4.ay daha fena oyüzden keyfini çıkarın bol bol emzirin hatta sağım yapın stoklayın uyuyun güzel güzel beslenin
Oznur_0708 Smyyeaknc kan şekeri düşüyormuş bizimde öyleydi doktor ölçtürdü çok düşüktü acıkıyor kan şekeri düşüncede kendini uykudan alamıyor sen uyandır emzir daha küçük sarılık olur allah korusun
Krtlmy Smyyeaknc bırak uyusun demişlerde 20 günlük bebek 2 en geç 3 saatte bi emzirin uysnmasa bile kucağına alıp dene sarılık olur olduysada ilerler