Merhaba arkadaşlar. 5 buçuk aylık bir kızım var. Bu aralar aşırı şekilde saçı dokuluyor. Uyandığında yataginda onlarca saç teli görüyorum. Sizce normal mi? Zaten çok az saçı var doğduğundan beri onlarra dökülüyor. Kız bebekten ziyade kel bir erkek bebeğe benziyor. Babası da kel zaten 😀