Taze-Anne28 Neden yaparlar bebekler çok tatlı hareket ama sebebini merak ediyorum bilen var mı. İki elini de sımsıkı kenetliyor uyurken bile yapıyor namaza durdu diye dalga geçiyoruz 😃