Merhabalar oglum ilk azi disini cikarmaya calisiyor ama cok huysuzlaniyor surekli agliyor meme istiyor hic durmuyor normalde boyle bir cocuk degildi agrisini azaltabilecek oneriniz var mi dis kasiyici fln da almiyor artik hatta agzini bile actirmiyor caresiz kaldim simdiden tesekkurler