Avsavb Kızlar merhaba , bebeğim tam bir yaşında tutunarak sıralıyoruz ve ellerini tutarak yürütmeye çalışıyoruz bir ayağımız tam basarken bir ayak parmak ucuna basıyor dra randevumuz haftaya , kafama takıldı bebeği böyle sıralayıpta düzelen var mı ?
leynanin_pembemantosuu Avsavb 1 yaşında oğlum aylardır parmak ucunda sıralıyor ama kendi başına yürümeye niyeti yok gibi çünkğ zaten çok hızlı emekliyor istediği yere ulaşıyor bugün doktora götürdüm normal dedi bence sizin bebişinkide normal yavaş yavaş tabanlarını düz basmayı öğrenicek birini yaptıysa ilerki zamanda diğerinide yapar