Merhaba Bepanthol pişik kremi kullanıyorum doğduğundan beri.10 aylik ve hic pisik olmadi.sizde kullanın derim.Sürekli bezde kalmasın ara sıra havalandırın poposu açık kalsin 5 dakika 10 dakika kesinlikle islak mendille silmeyin yıkayın ya da islak mendili su ile yıkayıp silin ama mutlaka havalandirin.Zaten bir anda geçmez birde duzelince pişik olsa da olmasa da mutlaka düzenli pisik kremi kullanın