Benim kız bugün tam 2 aylık ve 1 aylık oldugundan beri o uyanmadıkca ben uyandırmıyorum. Biz de bazen 4 saati görüyoruz uykuda, bizim gündüz uykuları kısa şekerlemeler şeklinde haliyle gece iyi uyuyor 😅dün 2 ay kontrolü vardı ve gayet iyiymiş gelişimi içiniz rahat olsun 😊