Hashas Merhaba Kızlar .. bugün 3 aylık olduk . Muayenemiz de doktorumuz bi sonraki ay kaşık mamalara başlarız dedi . Bunlar ne oluyor nasıl oluyor kendimiz mi yapıyoruz acaba ??