sevval_celik sağlıklı beslenme,yapabiliyorsan spor ya da yürüyüş, bol su ve mümkünse sıfır kaçamak. Gitmeyen kilo kalmaz bu şekilde. Kilo kaybettikçe zaten arada yine canının istediğini tüketirsin kendini korumaya alırsın. Bende 85+doğum yaptım 40ımda tartıldığımda 75tim. Kot pantolonumu denemek istedim allahım dizimde kalmıştı resmen 😢
Neyse bahsettiğim şekilde 62ye kadar düştüm tabii yazdı havalardı gevşeklik geldi bıraktım yine başlıcam bu arada güzel sağlıklı kilo verdiğim için yediğim halde hala 62deyim yani kaldığım yerden devam edicem.