Arya0620 2 buçuk ay önce sezeryanla.dogum yaptım çok kilo aldım göbeğim kaldı onu nasıl verebilirim emziriyorum ona zarar gelmeden yardım edermisiniz?
Eylulhuma16 Arya0620 korse takablsek gtcek ama cok rahatsz korseler ben aldm ama kullanamadm 5 ay oldu dogm yapali benmde 😔