Huzurumm ben makine mühendisiyim yüksek lisansa başlıyorum 10 aylık bebeğimle ayrıca özel sektörde çalışıyorum istedikten sonra her şey olur eşim lise mezunu okumak içinde kalmış bu sene beraber hazırlanacağız yardım edeceğim eşime bende ales e çalışacağım ve okula devam edeceğim okumanın yaşı, zamanı olmaz. İnşallah eşimde kazanır şimdilik 2 yıllık makine ressamlığı istiyor. Ben benim hocam yayınlarını alacağım eşime ve videoları var onları izleyeceğiz gece bebeğimiz uyuduktan sonra. Sizde inanın kendinize yapabilirsiniz :)