Kizimda 2.ay egzama başladı
Doktora gittik özel hastaneye mustela nemlendirici verdi kullandık şuan 6.ayda çoğaldı geçmedi devlet hastanesinde gittik bugün doktor 1 tane egzama kremi 1 tanede nemlendirici verdi baya markalı bişey pahalı bi krem adını unuttum şuan
5 yaşına kadar devam eder dedi
Biseyler yedirirken yanaklarına değdirme dedi
Islak mendil deterjan vs yüzüne sürme dedi
Sık sık nemlendirmek gerek ve öpmesinler dedi. inşallah iyi gelir bakalım ☺