Merhaba anneler.bebeğim 6 aylık ve doktor tavsiyesi ile 1 ay önce ek gıdaya başlamıştık fakat son 2 gündür çok sık kaka yapmaya başladı.günde 8-9 kez yapıyor ve ishal yada kabız olmamasına rağmen ıkınarak kaka yapıyor.varmı başına gelen ek gıda sonrasında normal mi şuanki dönememiz