Eylem_serkan Mavieylul sözde en iyi mama diye aptamili kullandım baya gaz yaptı kızımda gazdan yerinde duramıyordu sonra sma’ya geçtik o da kabız yaptı en son bebelac gold’u denedik çok memnunum tavsiye ederim.
ARHAN Mavieylul Bebeğim doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyorum kesinlikle gaz yapmadı bizde sindirime çok yardımcı fos kiloda yapmadı 9 aylık olduk
aselannesi33 _Mirackus aynen katılıyorum kesinlikle similac 👍🏻 şuan Aptamil kullanıyorum bebeğim 2 gündür kakasını yapamıyor bende bıraktım
_Mirackus aselannesi33 bizde Milupa Aptamil ne kadar satılıyorsa Avrupada da similac pazar lideridir ayrıca bütün mamalarda nişasta ve şeker var çoğu bebek bu yüzden Aptamili kabul ediyor bence şekerden kaynaklı 👍 similac gaz yapmayan tek mamadıe
Cemileasya Mavieylul sma comfort. cok gazliydi kızım bnimde ilk aptamil almistik olmadi sonra doktor tavsiyesi uzerine bebelac gold denedik o da olmadi sonra sma comfort onerdi cok rahat ettik.biraz pahalı bi mama digerlerine gore ama bize o iyi gelmisti.
Hashas Mavieylul ben hipp combiotic kullandım mahvetti bizi . Daha sonra similaca geçtik. Aşırı rahat şuna 3 aylık olduk . Ve yarı fiyatına nerdeyse..