MrymAda aynı dönemde aynı korkuyu ben de yaşadım hatta o dönem kızımın fotoları hep o şekilde fizyoterapist bir arkadaşıma gönderdim, video istedi yüzüstü koy video at dedi yaptm , normal görünüyor ama sık sık yüzüstü koy boyun kasları güçlensin demişti. Doktor kontrolnde de sordum muayne etti normal gayet dedi umarım sizin de benim gibi göz yanılsamasıdır. Bence hiç bir hafta beklemeden uzmanına gidin hem içiniz rahatlar hem de belki boşuna kremle masajla bebeğinizi de germezsiniz. Sizin de içiniz rahat olur