Kızlar bu konuda kafam çok karışık. Normal süt vermeli miyim? Nasıl vermeliyim? Ne kadar vermeliyim? Gündüz mü gece mi vermeliyim? Versem faydası/zararı ne? Vermesem faysası/zararı ne? Hiç bir şey bilmiyorum bu konuda. Mama ve ek gıda şeklinde ilerliyor oğlumun beslenmesi ve 14 aylık. Bana bu konuda yardım edip bilgi vereceklere şimdiden çok teşekkür ediyorum 🙏🏼