Kızlar adetim gecikti. İlk 8 gün eczaneden test aldım arasi biraz ayrikti ama yinede yaptım tek çizgi çıktı. Bozuk olma ihtimali varmı. Kadın Doğum Dr yoktu. Henüz bulantı kusma vs şeyler de yok. Daha oncede 10 gün geçikmişti. 3-4 ay oldu ama tabi. Simdi niye böyle oldu anlamadım iliski olmamıştı. Ama ilk covid aşımı olurken adettim. O zaman duzensizlik oldu. Adet olduktan 2 hafta sonra yine adet olmuştum. Bu arada 16 aylık çocuğum var