Kızlar merhb 45 günlük Bebeğim var sürekli ağlama krizlerine giriyor emiyor yerine yatırıyorum uyanıp ağlamaya başlıyor gazını almaya çalışıyorum elimden geldiğince doktorum uyursa gazı yoktur yerine yatır dedi meme de uyuyp kalıyor sonra ağlama krizi sizin nasıl durumlarınz