Veyselaras Allah razi olsun, bakin burda onca kisi var eminim okuyolar ama geciyolar. Cunku kendi cocuklari sağlıklı, gerisi onemli degil onlar için. Kendi baslarina gelse kimlere giderler, nereden bulurlar bu parayı dusunen yok. Kimsenin cebinde 20 milyon TL yok cunku. Oyle diyenlere valilik izinli deyin, valilik izinli kampanyada paranin hesaba girisi var çıkışı yok. Zaten yalan dolan olsa Turkcell gibi büyük sirketler mesajla destek olmaya izin verir mi.