Merhaba hanımlar 25 ğün önce sezaryen ile doğum yaptım. Üç ğün hastanede kaldım eve taburcu olduğum da doktorum duş alabilirsin dedi dikişlerim estetik dikişmi ipli dikişmi anlayamadım bana hiç birsey söylemedi ipli dikiş olsa ip görünürdü heralde yada su ğün gel dikişlerini alalım derdi 10 gün sonra kontrole gel demişti Bebeğim hastanede yattı bazı sebeplerden dolayı bende kontrole gidemedim. sadece ne bi ilaç ne bi krem vs de vermedi. Dikişlerine de dikkat et felan da demedi acaba dikişim var mı kafam takıldı