Sedius Arkadaşlar 11 günlük anneyim sezeryan oldum ama benim 8. Günümde kanamam bitti bu normal mi bana doktorum da daha önce sezeryan olanlarda bir aya yakın sürüyo dediler?
Gorursensoyle Sedius kesiliyo gibi oluyor yine devam ediyor canım endişelenme benim şahsen 55 gün sürmüştü😏