Kızlar bebeğim 5 aylık burnunda 4-5 gündür tıkanıklık var öksürmüyor sümük te akmıyor.. Ama emerken nefes alırken horlar gibi burnundan hırıltı geliyor sanki içi dolmuş gibi defalarca serum fizy. le temizliyorum çekiyorum aspiratörle geliyor beyaz akıntı biraz ama hiç bişey fark etmiyor 😞 Neden geçmiyor anlamadım doktora mı götürsem 😟?