Bende Kilis te oturuyorum 1 aylık bebeğim ama külotlu çorap a ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum gündüz kısa kollu zıbın patikli alt giydiriyorum ( hatta bazen onuda çıkarıyorum sadece zıbın çorap kaliyo ) aksama digru hava serinleyince de zibinin üstüne uzun kollu giydiriyorum patikli altın içine de çorap bu kadar kundaga gerek kalmıyor bile. Dokunun bacaklarına kollarına soğuksa ona göre giydirin ben öyle yapıyorum bir sorun olmadı çok şükür. Bebeğin Sırtı ve göğsü soğuksa üşüyor demektir zaten.