Merhaba hanımlar . 1 ay önce işe başladım . Burda da birkaç tane post açmıştım . Çocuğum bana çok düşkün değil işe başlarsam beni unutur mu , bakan kişiye daha düşkün olur mu diye .Korktuğum başıma geldi yaa . Bugün çok huysuzdu durmadı . Babaannesi aşağıya götürdü . Benim işe gitme saatim geliyordu . Eve geldi kucağıma aldım babaannesine gitmek istiyor . Birkaç kere yaptı bunu. Şu an inanın içim yanıyor. Çocuğuma daha iyi hayat şartları sunabilmek için onu kendimden uzaklaştırmak zorunda kalıyorum, aramızdaki bağ zedeleniyor .