senamiray ben elmayi hep tatli olarak degerlendiriyorim. Elmali turta, pasta, kurabiye,…. Anneannem de bos bir odasi vardi kullanmadigi evin kösesindeydi soguk olurdu oraya kartonla koyardi. Odaya girip ciktikca ev elma kokardi. Ama cok cabuk tüketirdi yani aylarca kalmazdi