Anneler kızım 1 ay 20 günlük hem anne sütü hem mama alıyor. Sütüm yetmediği için mama veriyorum malesef. Ama kusması çok oluyor ilk gazdan diye düşünüyorduk doktora götürdük. Gaz damlası verdi. Tamam gazına iyi geldi ama kusması halen devam ediyor 🤦🏻♀️ Reflü diye düşünüyorum ama doktor kontrolünde reflü olduğunu düşünmedi ne yapacağımı bilmiyorum 🤷🏻♀️ Aynı durumda olup çözüm
bulan varsa yardım bekliyorum. 😏