Bebekler aç olduğu için aranmaz. Huzursuz olur emek ister kız olur emek ister bir yeri ağrır emmek ister canı sıkılır emmek ister ne zaman emek isterse. Verin. Aslında bu bir döngü o emdikçe Süt çoğalır süt çoğaldıkça o emer Bence. Her istediğinde her arandığında emzirin bir ay boyunca böyle devam edin doktora götürdünüz de o zaten kilosunun yeterli olduğunu söyleyecektir ve bebeğiniz emdikçe sütün uzun daha çok daha çok daha çok çoğaldığını göreceksiniz tecrübeyle sabit