ebiciks Herkese merhaba dolap gardrop da koydum ama gelinliğini bı yere gidip satan oldu mu acaba İstanbul bahçelievler de yaşıyorum teşekkürler
PinAren09 Gelinliğimi Aysiradan almıştım . Dolap uygulamasında sattım . Bu sene gelinlik fiyatları çok yüksek . Evde de koyacak yerim yok bir daha da işe yaramayacağı için uygun fiyata sattım . Alan kişi de hayrını görsün . ☺️