Melegim1 24ünde uçuşum var bebeğim daha bir buçuk aylık aşı olan emziren annelerimiz tecrübelerini yazabilir mi süte bir zararı oldu mu yan etki falan aşı olduktan sonra emzirmeye devam ettiniz mi