Mucizemsin21 Gaz ve kabız yapmayan hangisi kızlar memnunmusunuz hippi çok duydum ama doyurmuyor diyorlar genellik kullananların yorumlarını merak ediyorum bebelac gold kullanıyoruz çok gazlı be kabızız
123ab Mucizemsin21 ben hipp kullanıyorum çok memnunum bence gayet doyuruyor gaz yapmıyor çocuğu poğaça gibi şişiriyor bazı mamalar ben o yönden hippi çok sevdim içerik olarakta bana en düzgün o gelmişti. Kabız ya da ishal gibi bir durum hiç yaşamadık
Omertugra20 Mucizemsin21 hipp combiotic çok çok memnunum 6.ay açanne sütünün bitmesinle başladım 12 aylık olacak devam ediyorum . Aptamille başlamıştık kabızlık yapınca hippe geçtik iyiki geçmişiz
dontsleppyunhappy Mucizemsin21 hipp combiotik çok güzel ama biz bas edemedik parasıyla, bizde Bebelac Gold kullanıyoruz.
Mucizemsin21 Omertugra20 similacda iyi diyorlar kararsız kaldım gaz ve kabız yapmaması açısından hangisi iyi acaba
Omertugra20 Mucizemsin21 hipp asla gaz ve kabız yapmıyor zaten ona göre yapılmış aptamil kabızlık yaptımı doktor hippe geçin dedi bize
Mucizemsin21 Omertugra20 bende hipi bi deneyeyim en iyisi çünkü gazdan çok zorlanıyor kakasınıda rahat yapamıyor genelde katı oluyor
dontsleppyunhappy Mucizemsin21 350 Gr mi 90 TL falandı. Bize bir hafta anca yetiyordu. Bebelac Gold 800 Gr 120 tl
Omertugra20 Mucizemsin21 o zaman mutlaka dene canım fiyat olarak biraz diğer mamalara göre tuzludur ama çok faydasını görürsün
Mucizemsin21 Omertugra20 tuzlu olsun yarasında gazını kendi çıkartana kadar alırım bide tek mama yiyor malesef sütümde yok ama napalım canı sağolsun😇
Omertugra20 Omertugra20 bu arada memnun kalırsan ben hep çoklu hepsiburadadan alıyorum bayagı kara giriyorum yeni mama gönderiyorlar öyle son kullanma tarihi az falanda degil aklında bulunsun canım
Mucizemsin21 dontsleppyunhappy ay gazına iyi gelsin kabızlınada sütüm yok sadece mama yiyor ve çok gazlı kendi gazını çıkarana kadar içsin canı sağolsun daha 1 buçuk aylık
dontsleppyunhappy Mucizemsin21 evet daha küçük canım. O aylarda gaz problemi var. Büyüyünce değiştirdin mamayı bütçeye göre