bsrksc Ön korkuluğu asansörlü 70×130 cm ahşap lamine gürgen ağacından yapılmış anne yanı beşik satıyorum. 5 ay kullanıldı oğlum yatmıyor ondan satıyorum. 5 yaşa kadar kullanımı var. Sevgiyle kalın 🤍
Laden bsrksc merhaba canımız annemiz, başka uygulamaya yönlendirmek yasak olduğu için postunuz düzenlenmiştir. Lütfen satış anında, özel mesajlaşmadan iletişime geçiniz. İyi satışlar❤️ bir de il etiketlemek için soruyorum, hangi il?🌺
bsrksc gocebebirbayan en az 750 ye verebilirim. Cibinlik, uyku seti, yatağıyla beraber vereceğim hepsi tertemiz 🥰
gocebebirbayan bsrksc yaa ben beşik bakıyorum sadece. Yatağı normal ortopedik yataklardan mı? Bir de bu beşiğin 60-120 olanını bulabilir miyim acaba evim dar biraz
bsrksc gocebebirbayan normal her beşiğin içindeki yataklardan. Benimde evim küçük çok fark etmiyor boyut olarak. Sizin istediğiniz 3 yaşa kadar kullanımı olsa da 2 yaştan sonra sığmıyorlar. Bu da 5 yaşa kadar diğer 4 yaşa kadar rahat yatar
Kubralya1 gocebebirbayan canım ben ebebekten aldim 60×120 olanını dediğiniz gibi evim dardı ve yine cibinlik yatak örtüsü felan dahil yalan olmasın indirimli 800 felan diye kaldi aklımda araştır istersen
bsrksc gocebebirbayan Uyku setinin yorganı var ben çarşafın altına o yorganı koydum içim rahat etti. Yatağın Alezi de var
gocebebirbayan bsrksc benim evde yatağım var daha yepyeni 60-120 ölçülerinde. O yüzden demiştim o boyutta beşik bulabilir miyim diye 😊
gocebebirbayan Kubralya1 sadece beşik olarak satılmıyor mu acaba ? Bilginiz var mı? Cibinliğe gerek yok , evimizde de 60-120 yatak var zaten o yüzden 🙁
Kubralya1 gocebebirbayan o konuda bir bilgim yok ama yatak diye verilen sünger zaten kullanılmıyor yani besikle gelenden bahsediyorum cibinlik yan koruyucular hediye olarak geçiyor isterseniz kullanmazsaniz