Cansuukoosee canım korkma. Doktorum bana yanına sofraya oturt , bebeğine ne hazırladıysan yedir sende kendi yemeğinden ye beraber yiyin , günde üç öğün yedir dedi. Diğer zamanlar da anne sütü ya da mama 😊 gece de kendi uyanıyor acıkınca benim ki 2 -3 defa uyanıyor 150 cc yiyor uyuyor geri 😊