Guzyagmuru bizim de ilk doğduğumuz hafta popomuzda oluşmuştu.nokta şeklinde sivilcelerdi hafif kabarık formlu.pipi kısmında yoktu ama.Be sadece su ve pamuk kullanıyordum ıslak mendil sürmemiştim hiç.Sonra noktalar arttı , genişledi büyük kırmızılar halini aldılar açık yara gibi.denemediğimiz krem kalmadı.Bepanthol baby, rapider, hematen, sudocrem, travazol, bübchen, desitin .. piyasadaki nerdeyse tüm pişik ve mantar kremlerini denedik diyebilirim ama etki etmedi.Son olarak bepanthol un onarıcı bakım kremini aldık 2. Sürüşte inanılmaz derecede etki ederek küçülmeye ve azalmaya başladılar ve sonra da hepsi kayboldu.3.5 aylık olduk hala daha her altını değiştirdiğimde kremini sürüyorum.Eğer pişik/mantar tarzı birşeyse hiç bekletmeden bepanthol onarıcı bakım merhemini alıp kullanın.İsilik de dahil etki edeceğinden eminim.Ben sivrisinek ısırıklarına bile sürüyorum bebeğimde, ertesi güne geçmiş oluyor çok şükür 🙏🏻