Benimde oluyo klimadan olabilir sıcak aylarda daha çok oluyo benim, saçlarımı banyo sonrası hep kuruturum. Islak çıkınca ya da yatınca ağrır. Uyku duzensizligide yapabilir genelde uyumaya bakın. Cikolata tetikler. Ben her yolu denedim buz, migren taşı, papatya suyuyla buhar hiç gecmiyo. Ağrımaya yakın yaparsanız geçebilir. Hamileyken özellikle çok çektim hatta gidip kendimi okuttum birine öyle biraz hafiflemisti. Daha az oldu hatta Bi ara gözüm kör oldu baş ağrısından yaklaşık bir saat bilmiyorum belki size iyi gelir. Halamda suluk yapistirtti ve geçtiğini soylemisti senede bir yine yaptırıyo ben cesaret edemedim ona. Geçmiş olsun