Kızlar yıllardır migrenim var en son geçen yıl tekrar mr çektirdim ve temiz çıktı. Ama bu aralar sık sık hemen hemen her gün migrenim tutuyor sol taraftan vuruyor. Ve özellikle sabahları bas ağrısıyla uyanıyorum. Klimalı odada yatıyorum acaba klima yada böyle uyku düzensizlikleri tetikler mi çok. Kafamın sol tarafı böyle gözüme kadar vuruyor😢 Sizde de oluyor mu