mugeoz canım gaz damlalarının içinde de var evet ama bunların içindekiler çok az eser miktarda yani labaratuvarlardan geçiyor hepsi. Valla çok etrafında verip de sorun yaşayan. Bana da ver ver dediler bebeğim gazıydı 3 ay boyunca. Ben gaz damlası kullandım fayda etmezdi masaj yapardım sıcak dus aldırırdım koynumda gezdirirdim karnına sıcak bezler koyardım rahatlardı. Bence verme. Yine de sen bilirsin.