alisileedis Hanımlar 2 hafta sonra ek gıdaya geçicez ben şuan mevsimi geçmeden meyveleri kavanozlarda püre yapıp konserve gibi saklamak istiyorum ama bilmiyorum olur mu ? Daha önce deneyen var mı ?
Deletedmom_21 alisileedis 1 tane kavanoz yapin dursun belki bozulma felan olabilir eger bi sıkıntı yapmazsa o sekilde devam edin
selinyildiz alisileedis çoğu doktor bebekler için konserve önermiyorlar mevsiminde olan meyvelerden yapmaya çalış bence canım
alisileedis Deletedmom_21 Peki bozulmazsa o şekilde kullanabilir miyim ? Mesela açıp muhallebilerine eklemek istiyorum.
alisileedis Deletedmom5284 Ya en sağlıklısı o aslında ama her meyveden tattırmak istiyorum. Konserve şeklinde olmaz mı acaba ?
Deletedmom5284 alisileedis Bilmem meyveler bozulur ben o hafta yiyeceği kadar meyve alıyorum beklettikçe kötü oluyor
alisileedis selinyildiz Çok acemi ve bi o kadar heycanlıyım 😂 doktoruna danışıyım ona göre hareket ederim o zaman 😍