Mamadora İmkanim çok değil ama arele elimden gelen yardımı yaptım yapıyorum burada yapılan kermese ceyizime konan lif ve patikleri verdim satılsın die SMS olaraktayapiyorum devmli keşke daha fazlası olsa elimde bian bile dusueden yaparım Arel beni çok başka üzüyor annecigi tek başınaucadele ediyor yoğun bakımda bile gülüşü eksik olmuyor annesini görünce ve annesi en son ben evladimla helallestim demişti bu cümleyi hafizamdan silemiyorum evlat sahibi olanlar bu aileleri daha çok anlamalı bence evlat ne demek sahip olmadan anlaşılmıyor kıymeti çünkü