Deletedmom_21 kadın doğum bçlümünde danışmaya sorun onlar sizi bi bölüme yönlendirir orada onaylatın kendiniz sigortalıysanız mebla yüksek olur eşiniz üzerinden alacak sanız 232 tl banka tanımlı ise bankaya değilse ptt ye 3 gün içinde yatırıyorlar nüsufda başvurulan doğum yardımını da 40 gün içinde aynı şekilde yatırıyorlar