Bebeğim 16 aylık ama son 1 haftadır her konuda benimle inatlaşmaya başladı. Yemek yemeye, uyutulmaya direniyor. Elinden bir seyi alirsam ki cok mecbursam aliyorum. Çığlık çığlığa kiyameti koparıyor. Hadi havuzu doldurdum diyorum en sevdiği sey halbuki ama suya ben sokmak istersem yeni kiyamet kopuyor kendi girmek istese tüm suyu girerken boşaltıyor. Atakta degiliz, eskiden bunları asla yapmazdı, deneyimli anneler bunlar 2 yaş sendromu olabilir mi? Normalde 18. Ayda başladığını duymuştum, yoksa erken mi daha?