Minikprenses_1 Yiğit Eymen de utangaçlık, çekimserlik olduğu için başlamıştık ilk yaşıtlarıyla bile gözgöze gelemez çekiniyordu okul sayesinde ilk bunu aştık daha sonra vücudunu, rakamları,bir çok dünya hayvanlarını, taşıtları öğrendi. Ekstra masaj ve parkur dersleri de vardı. Masaj sayesinde vücuttaki negatif enerjisi atmasını sağladı bu da 2 yaş sendromunu daha az atlamamızı sağladı. Parkur sayesinde de denge ve vücut koordinasyonu yaşıtlarına göre daha üst seviyeye yükseldi 🤍